HomeCalendarGy.I.K.KeresésTaglistaCsoportokRegisztrációBelépés
Kezdő játékosoknak
Minden kedves játékost üdvözlünk a Cyberpunk Frpg fórumán! A kezdő, tapasztalatlan játékosok mindenképp olvassák el a Kezdőknek című részt, ahol minden lényeges dolog le van írva, kezdve a szerepjáték lényegétől át a karakteralkotásig. Jó játékot kívánunk!
Szavazz az oldalra!
FRPG Top Sites - Magyarország

Latest topics
» Általános társalgó
Vas. Okt. 26, 2014 7:27 am by Taira Morinaga

» Cubik lakhelye
Pént. Márc. 15, 2013 7:10 am by Maynard Sutherland

» utcák, terek
Szer. Feb. 20, 2013 10:07 pm by Michael Longley

» 24-es móló
Kedd Feb. 05, 2013 7:02 am by Maynard Sutherland

» Feketepiac
Szomb. Feb. 02, 2013 4:16 am by Maynard Sutherland

» Sekk Gaur
Pént. Jan. 25, 2013 7:26 am by JC Denton



Share | 
 

 Fővárosi bank

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
JC Denton
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 433
Join date : 2012. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Fővárosi bank   Hétf. Jan. 23, 2012 9:11 am

New York legfontosabb bankja. Ha félted a kreditjeidet, és bízol a tenyérbemászó-képű bankárokban, meg ügyvédekben, akkor tedd csak be nehéz munkával megszerzett kreditjeidet a bankba! A legfontosabb figurák is ezt csinálják, ott van például Shermann Johnson, vagy Walter K. Everett. A bank mottója:"Nálunk nagyobb biztonságban vannak kreditjeid, mint bárhol máshol New York-ban!" Mintha ez olyan sokat érne manapság...
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://cyberfrpg.hungarianforum.net
JC Denton
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 433
Join date : 2012. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Fővárosi bank   Pént. Feb. 03, 2012 7:02 am

//Alcatraz magánkalandja//

Nagyvárosi terrorelhárítás

Már egy ideje itt vagy New Yorkban, szülővárosodban. Sok hónapnyi semmittevés után végre parancs érkezett a központból. Terrorista támadás, és túszejtés történt Manhattan szívében, a Fővárosi Bankban. Már megszoktad, hogy nem egyszer elvégzitek az E.N.T.E.Sz. munkáját, most se akadékoskodsz, főleg, hogy a parancs az parancs. Szakaszod létszáma a legutóbbi küldetés során drasztikusan lecsökkent, beszámíthatónak csupán három ember nevét vésted be a hálózati jelentésbe. Alex, Molly, és Garland. Mindhárman képességeik, és rátermettségük miatt került be veled együtt a különleges erőkbe, mindhármójukra rábíznád az életedet. Alex, a technikus szétoszt három infolinket, amivel a harcmezőn szoktatok kommunikálni, majd elindultok a bank felé. Alex a bázison maradt, és, miután bekészített egy kávét, meg pár kétes ízű tablettát (aminek a birtoklásáért rögtön kivágnák az egész bázisról), leült a gépe elé, és rácsatlakozott a mátrixra. Amint lelkiekben felkészülve haladtok a végállomás felé, infolinketeken keresztül meghalljátok Alex hangját:
- Indulhat a buli, srácok?

Amint eléritek a helyet, egy nagyon is ismerős kép tárul elétek. A rendőrautók körbevették az épületet, egy-két helikopter köröz a bank felett. A rendőrök fekete kabátjukban, dideregve álldogálnak a hideg, szennyezett esőben. Nektek semmi bajotok, high-tech páncélotok megvéd a kinti széltől, meg az esőtől. Molly elfintorodik a zsaruk láttára, retina kamerája ide-oda ugrál az autók, és a bank között.
- Mibe, hogy valamelyikük belénk fog kötni? - kérdi, mire Garland hangosan felröhög. Való igaz, a különleges erők, és New York betondzsungelének rendfenntartói valahogy sose jöttek ki túl jól. A két foglalkozás közti rangbeli különbség, valamint a felszerelésbeli eltérések olyan hatalmasak, hogy a legtöbb rendőr általában kisebbségi komplexussal küzd mellettetek. Két rendőr, feltehetőleg az őrmesterek, elindulnak felétek a neonfények között. Amint közelebb érnek, az idősebbik megszólal, egyenesen a szemedbe néz.
- Tehát titeket küldött az E.N.T.E.Sz. , mi? Ajánlom, hogy ne baltázzatok el semmit. - mondja, majd megfordul, és vissza indul a barikád felé. Útközben még jól láthatóan köp egyet az acél csatorna fedélre. A fiatalabb rendőr zavartan kezd el mentegetőzni.
- Ne hallgassanak rá, csupán szarul van, ennyi az egész. A feleségét kirúgták a munkahelyéről, és a leépítések miatt mindenki be van rezelve az őrsön. Anyagilag rosszabbul áll, mint egy takarító egy netcaféban. Tudják...
- Pont nem érdekel. Megtudhatnánk, hogy hányan vannak az épületben? - vág közbe ingerülten Garland.
- Oké, oké...tehát az épület tele van terroristákkal. Fogalmunk sincs, kik ők, csak annyi biztos, hogy nem a Kiberfarkasok. Nagyjából 20-an, 21-en lehetnek, de túszokat ejtettek, tehát óvatosan. Összesen 5 túszról van tudomásunk: három dolgozó, az igazgató, és egy ügyfél.
- Bejáratok?
- Kettőről tudunk, a főbejárat, és egy, a tetőről levezető út. Ha a főbejáraton mennek, csak óvatosan, a rohadékok megbuherálták az egész biztonsági rendszert, a kamerákat átprogramozták, és rácsatlakoztatták egy saját hálózatra. Ugyanúgy a védelmi robotokat. Ha felülről mennek, akkor hátul, a tűzlépcsőkön feljuthatnak a tetőre, és onnan a szellőző rendszeren bejuthatnak. Már ha nem bánnak egy kis kúszást.
- mondja a zsaru, majd ő is visszaindul a barikád felé. Mielőtt bármit is mondhatnál, hirtelen mindannyiótok infolinkje megszólal:
- Csak egy kis kiegészítés drága barátunk információihoz. Van még egy út, egy mellékága a csatornának. Szerintem ez a legbiztonságosabb. Ha innen mentek, valahol a bank biztonsági szobájában lyukadtok ki. A bank alaprajzát még keresem, csak egy pillanat. - halljátok, majd egy halk klikk jelzi a konferencia hívás végét. Molly és Garland rád néznek, a döntés a tiéd.

_________________
Mesélői szín: yellowgreen
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://cyberfrpg.hungarianforum.net
Wolf Göring
1. szint
avatar

Hozzászólások száma : 22
Join date : 2012. Jan. 31.

TémanyitásTárgy: Re: Fővárosi bank   Pént. Feb. 03, 2012 8:18 am

Tv-je nincs a lakásban, csupán a neten szokott néha szörfözni, hiszen ő tudja a legjobban, hogy azt még nem nagyon tudják befolyásolni a médiamogulok, meg a kormányok. Abban a pillanatban is a neten lóg, amikor a hívás beérkezik a másik telefonjára. Csupán egy rövid sms-t kap, ami titkosítva van. Nem lenne túl jó, ha valaki belepillantana ezekbe az üzenetekbe. Amint feltölti a kulcsot a telefonra, a kódolt szöveg értelmes szöveggé alakul. Ezt követően összepakolja a cuccait, majd a központba utazik.
A többiek már várnak rá. Csupán 3 embere van harcra készen, de ők is jók. Képesek helyettesíteni a kihullott társait. A rövid eligazítást követően be is szállnak a fekete szolgálati járműbe és a helyszín felé veszik az irányt. Eközben a technikus, Alex kioszt pár linket. Ezen tudják tartani a kapcsolatot.
A rendőrök sorfala fogadja a beérkező katonákat, akik a páncélzatukban elég hamar magukra vonják a figyelmet. A Tv kamerák is rájuk közelítenek. Szerencsére ekkor már mind a hármuk arcát maszk és sötétített plexi üveg takarja el. Így a nemüket sem tudják egykönnyen megállapítani, nem hogy a személyazonosságukat. A hangulat jó. Molly szavaira ő is felnevet.
- Erre felesleges lenne fogadni. Már itt is jön a fánkzabálók királya. – mondja a társainak, utalva a rendfenntartó erőkre.
Majd az előbb emlegetett meg is jelenik, majd hasonló hangnemben szól hozzájuk.
- Elképesztő. Mi végezzük a munkát és még ő neki áll feljebb. – szólal meg alig palástolt dühvel. – Legszívesebben kitekerném a nyakát ennek a kis pondrónak.
Még épp idejében fejezi be dühöngését, amikor is újabb rendőr jelenik meg. Ő valószínűleg már az újabb generációt képviseli. Hogy ez jó, vagy rossz, majd elválik. Ezt követően menteni próbálja a főnőkét, de szerencsére Garland elég hamar belé folytja a szót.
Elég kevés információt kapnak a terroristákról. Csupán a létszámukat tudják és a túszokét. Valószínűleg jól felszereltek és egy hacker is támogatja őket. Legalábbis erre számít. No meg megkapjuk a lehetséges behatolási pontokat. Elég kevéske van. Majd Alex még hozzá nyög valamit a csatornáról. Ez érdekes. Talán itt észrevétlenül is bejuthatnak.
- Alex? Mit tudsz az ellenségről. Kommunikálnak valakivel kinn, esetleg követelések, vagy egyéb információ. Esetleg be tudsz törni észrevétlenül a hálózatukba? – teszi fel a kérdéseket, majd közelebb inti a társait.
Kezei gyors táncba perdülnek. Mind kaptak ilyesfajta kiképzést, így mind értik. Egy speciális, az egység számára kialakított kódot használ, amit csak ők értenek. Jobb az óvatosság.
- Két irányból megyünk. Molly te fent hatolsz be, és felderíted az ellenfelet. Ha lehet ne lépj semmilyen kapcsolatba, csupán figyeld meg a felszerelésüket és a számukat. Garland te velem jössz és behatolunk a biztonsági szobába és onnan remélhetőleg Alex már könnyen átveheti a rendszer feletti irányítást. Aztán a gépek és mi semlegesítjük az ellenfelet. Tiszta? – kérdezi még meg, a rövid eligazítás után. A kérdést már hangosan teszi fel.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
JC Denton
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 433
Join date : 2012. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Fővárosi bank   Pént. Feb. 03, 2012 9:00 am

A tervet mindenki érti. Nem beszéltek túl sokat egymással, az ismeret már jó régi, megérted a többieket egy-két jelből is. Molly elindul a tető felé, nagy ívben megkerüli a bankot. Még egy darabig láthatod, majd végleg eltűnik pár utcával lejjebb, messze a barikádtól, és a Tv kameráktól - na meg tőletek. Ekkor érkezik be egy újabb konferencia hívás:
- Szereztem pár infót. Először is kérdésed rohadtul sértő, naná, hogy be tudok jutni a hálózatukba. A fura az, hogy nem is nagyon védik. Van egy olyan érzésem, hogy vagy egy amatőr hackerrel, vagy hackerekkel van dolgunk, vagy nem kaptak sok időt, és egy alap biztonsági rendszert használnak, max. egy-két változtatással. A legröhejesebb az, hogy csak egy proxy-t használnak. Azért a terroristáktól többet várna az ember. Ami a csatornát illeti...úgy néz ki, az a bizonyos mellékág egy volt raktárba, vagy mibe torkollik. Az biztos, hogy a tetűknek itt is van kamerájuk, de csak egy, és szerintem amíg odaértek, lazán feltöröm a védelmét, és lefagyaszthatom a képét egy-két percre, amíg elhaladtok előtte. Követelésük van, de nevetségesen nagy összeg, a rendőrőrsre küldték az üzenetet. Gondolom azért volt annyira ingerült az a faszi. Más kommunikáció nincs. Ja, és a robotok. A banknak összesen 3 biztonsági robotja van, egész jó gyártmányok, a ConWep nevére vannak bejegyezve. Vigyázzatok velük, ha a rendzser károsodás meghaladja a 65%-ot, akkor felrobbantják önmagukat. - mondja Alex. A hívásnak vége, Garlanddal együtt ott maradtok az esőben. Elindultok ellentétes irányban, egy csatorna lejárathoz, mire az előbbi, fiatalabb rendőr odafut hozzátok:
- Hé, hé, pont most mennek el? Láttam, egyikük egy teljesen más irányba ment. Mi a tervük?
- Az nem a te dolgod. - mondja Garland, mire a másik sértődötten a szemedbe néz. A jelek szerint társadról már nem hajlandó tudomást venni.
- Oké, nekem mindegy, de remélem tudják, hogy mi, rendőrök se akarunk kimaradni ebből. A főnöknek igaza volt, jó nagy prémiumot lehet kapni az ilyen akciókért. Ha nem akarnak beavatni, oké, de mi kb. 15 perc múlva behatolunk. Világos? Maguk csak segítségnek vannak itt.

_________________
Mesélői szín: yellowgreen
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://cyberfrpg.hungarianforum.net
Wolf Göring
1. szint
avatar

Hozzászólások száma : 22
Join date : 2012. Jan. 31.

TémanyitásTárgy: Re: Fővárosi bank   Pént. Feb. 03, 2012 9:22 am

Molly már el is indul a tetőre, hogy megcsinálja a feladatát. Majd Alex is bejelentkezik, habár kissé sértődött és ezt tudtára is adja Alcatraz-nak. Erre csupán elvigyorodik a maszk mögött.
- Azt hittem, hogy teljesen nyilvánvaló a bizalmam irányodba, Alex. – mondja a technikusnak.
Ezt követően megkapja a kért információkat. Kissé furcsa ez számára. Ha terroristák, akkor tényleg eléggé amatőrök, sőt szinte túlságosan is.
- Érdekes. Ezek tényleg terroristák lennének, avagy teljesen mást akarnak? – mormolja halkan, hogy csak a csapat tagjai hallják. – Amint betörtél a kamerákba, próbáld meg azonosítani az elkövetőket. Emellett keress robbanószerre utaló jeleket. A robotokat meg ha letudod, akkor kapcsold ki. Nem hiányzik, hogy felrobbanjanak.
Ezt követően odaállít a rendőr is, hisz már indulnának. Faggatni is kezdi őket. Garland le is teremti annak rendje és módja szerint. Ezt követően hozzá fordul. A szavaira hangos röhögés fogja el. Kissé ezzel belegázolhatott a zsaru egójába.
- Na ez a gond veletek. Mindent egy kis kreditért. De ha gondolod, mi hátradőlünk és nézzük, ahogy hülyét csináltok magatokból. – veti oda neki a szavait maró gúnnyal. – Na kopj le és hagyd dolgozni a szakembereket. Amúgy meg 15 perc alatt lezavarjuk ezt.
Majd elnyomja az útból és elindul az egyik csatorna fedő felé. Int Garlandnak, hogy kövesse. Minden felszerelés náluk van, ami kell. Villanó és kábító gránátok. Négy-négy tár a fegyverekhez. Majd felemelik a fedőt és leereszkednek a sötétség világába. A sisakban aktiválja a térképet, ami a csatornákat és a célállomást is jelzi neki. Emellé még bekapcsolja a sisakba szerelt érzékelőket, aminek segítségével akár tökéletes sötétségben is lát.
- Molly helyzetjelentést. – szól bele az éterbe. – Alex, ha tudsz valamit nyugodtan benyögheted.
Ezt követően jelzi Garlandnak, hogy indulhatnak. Nekivágnak a csatornának. Azért figyel, hogy hova lép, mert ki tudja, hogy milyen csapdák várnak rájuk a terroristáknak köszönhetően.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
JC Denton
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 433
Join date : 2012. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Fővárosi bank   Pént. Feb. 03, 2012 9:35 pm

A rendőr a válaszodra végképp felhagy a kérdésekkel, és egy megvető pillantással visszaindul társai felé. Titeket ez nem érdekel, Garlandon még látszik is, hogy élvezte, ahogy leteremted a zsarut. Elindultok a csatorna felé, amikor megszólal az infolinked:
- Már itt vagyok hátul, most megyek fel a tetőre. Ellenségnek egyelőre nyoma sincs. - hallod. Nincs más hátra, elindultok a csatorna lejárat felé, útközben még látjátok, ahogy egy-két riporter, meg operatőr kétségbeesetten szalad felétek, egy jó kis interjú reményében. Garland, implantátumainak hála könnyedén felkapja a csatorna fedelet, majd, mintha valami tányér lenne, elkezd dobálni. Leereszkedsz a csatorna mélyére, majd társad is követ téged.
Folytatás: Csatornák, katakombák

_________________
Mesélői szín: yellowgreen
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://cyberfrpg.hungarianforum.net
JC Denton
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 433
Join date : 2012. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Fővárosi bank   Vas. Feb. 12, 2012 4:33 am

Előzmények: Csatornák, katakombák

Amint kiadod a parancsokat, egy pár pillanatig csendben várakoztok Garlanddal a sötét helyiségben. A levegő tele van feszültséggel, Garland fejben azt számolja, mikor múlik el az érzéstelenítő hatása, te pedig azt tervezed, hogyan is szabadítsd ki a túszokat. Ekkor hallatszik az infolink hangja:
- A három takarítót elvileg az előcsarnokban tartják, de nekem nincs rálátásom. Nagyon szarul rakták fel ezeket a kamerákat. Viszont máshol nem látom őket, tehát ez csak tipp, máshol elvileg nem lehetnek. Az igazgató az irodájában van a másodikon, majd ha felértetek, tovább mondom. Az ügyfél pedig...szintén a másodikon van, viszont a helység kameráját nem tudom feltörni. A kamera jege hihetetlen komplex, kellene vagy egy-két óra, hogy sikeresen át tudjam törni. Van egy védelmi robot az előcsarnokban, meg vagy 6-7 terrorista. Az egyikük szerintem takarásban van, ha nem, akkor 6-an vannak. A robotot pedig nem tudom hatástalanítani, a jege hasonló, mint annak a kamerának. Megpróbálom, de nem ígérek semmit. - halljátok Alex hangját. Ahogy a hívásnak vége, jelzel Garlandnak, és elindultok kifele. Ahogy jobban kinyitjátok az ajtót, kapásból láttok 2 terroristát, akik talán cigiszüneten vannak, mindenesetre fegyver nélkül álldogálnak...veletek szemben. Döbbenten szemeztek egy-két századmásodpercig, majd az egyikük ordítása megtöri a kínos csendet:
- Itt vannak a zsaruk! - erre a mondatra mindenki fedezéket keres magának. Ti ketten Garlanddal kiszemeltek egy-egy oszlopot magatoknak, a terroristák bebújnak az asztalok, vagy a pultok mögé. A lövöldözés elkezdődött, ahogy hallod, sima pisztolyuk van, habár egy idő után valahonnan egy sörétessel is tüzet nyitnak rátok, sőt, Garlandot még egy UZI-val is megtisztelik. A robot, amiről Alex beszélt, most megjelent, teljes valójában, és elindult felétek. A sebessége elég kicsi, ha így folytatja, beletelik vagy egy percbe, amíg elér titeket, de láthatóan addig se tétlenkedik, bekészít egy löveget, csak nektek, csak most. A túszok hollétét pár sikoly, és kiáltás jelzi, amiket az első terrorista kiáltás eredményezett. Tőletek messze vannak, valahol észak felé, nagy eséllyel biztonságban vannak.

_________________
Mesélői szín: yellowgreen
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://cyberfrpg.hungarianforum.net
Wolf Göring
1. szint
avatar

Hozzászólások száma : 22
Join date : 2012. Jan. 31.

TémanyitásTárgy: Re: Fővárosi bank   Vas. Feb. 12, 2012 5:27 am

Sajnos már az elején lebuknak, mivel két rohadt terrorista az ajtó előtt vert cöveket és tart épp rohadt tea szünetet. De hát ez ellen már nincs mit tenni. Kissé ő is meglepődik, de a csend csupán pár másodpercig tart. Aztán elszabadul a pokol és a két terrorista elkiáltja magát. Mivel már célra tartotta a fegyvert így automatikusan tüzet is nyit rájuk. Egy a szívbe, kettő a fejbe. Ezt próbálja meg. Reméli, hogy talál és Garland is hasonlóan jár el.
Ezt követően fedezékbe húzódik az egyik oszlop mögött. Az ellenség is tüzet nyit. A hangokból ítélve igencsak szegényes a felszerelésük. Csupán a robot dönti az ő oldalukra a mérleg nyelvét. Így először azzal kell leszámolni.
Ezt követően jelez Garlandnak, hogy a robot az első. Gránátot neki, mégpedig az EMP. Remélhetőleg az kisüti a rendszereit. Amint elkezdi, ő fedező tüzet ad neki. Célzott lövéseket ad le a felbukkanó ellenséges alakokra. Ugyan úgy jár el, mint az előbb.
Ha a gránát nem süti ki, akkor viszont a robot veszi tűz alá és jelzi Garlandnak, hogy ő is hasonló képen járjon el. Ha sikerült kiiktatni a rohadék bádogkonzervet, akkor már végkép a terroristákra lehet koncentrálni.
Ha már előszörre is sikerül, akkor elővesz egy villanó gránátot és az ellenség fedezékét célozza meg majd eldobja. Reméli, hogy ez felállásra kényszeríti őket. Akkor pedig olyan lenne, mintha céllövöldében lennének egy cirkuszban. Egyesével próbálja meg leszedni őket.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
JC Denton
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 433
Join date : 2012. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Fővárosi bank   Vas. Feb. 12, 2012 5:42 am

Hála a reflexeidnek, na meg a testkiegészítéseidnek, gyorsan reagálsz, és az egyik terrorista azonnal holtan terül el a padlón. A káosz viszont kitört, ti pedig egyenesen a terroristák látóterében vagytok. Garland a jelzéseid nélkül is rögtön az EMP felé nyúl, majd egy ideális pillanatban, amikor az ellen veled van elfoglalva, kihajol, és a robot felé hajítja, majd rögtön visszabújik az oszlop fedezéke mögé. Csak a gyorsasága menti meg a robot lövedékeitől, ahol még az előbb volt, ott most golyók százai húztak el. Halljátok a robbanást, és tudjátok, sikerrel jártatok el: a robotból elkeseredett rendszerhiba hangok jönnek irányotokba. Az ellenség viszont nem késlekedik. Az EMP gránáttal együtt egy másik gránát is felrepült a levegőbe, az viszont felétek. Kettőtök között ért földet, ahogy ráemelitek tekintetetek, rémülten olvashatjátok le a feliratot róla: "ConWep". Másodpercek választanak el titeket a haláltól, de ha kiugrotok fedezékeitek mögül, biztosra vehetitek, hogy azonnal tüzet nyitnak rátok. Körülöttetek van egy-két oszlop, meg egy feldőlt acélasztal, ezeket talán hasznosíthatnátok fedezékként, na meg a biztonsági szoba ajtaja még mindig nyitva áll, viszont bárhova is mentek, sehol se tudjátok elkerülni a terroristák áldását. A fegyelem is felbomlik, Garland, meg se várva utasításaidat, felpattan a helyéről, és lenyom egy olyan sprintet az egyik közeli oszlop felé, hogy az egy hivatásos atlétának is becsületére válna. Hiába, mindenki rááll a társadra, és megsorozza derekasan. A páncélja erősen károsodik, és azt is látod, hogy a sisakját is érte egy súlyos találat, de végeredményben lihegve, fáradtan, de egyben eléri az oszlopot.

_________________
Mesélői szín: yellowgreen
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://cyberfrpg.hungarianforum.net
Wolf Göring
1. szint
avatar

Hozzászólások száma : 22
Join date : 2012. Jan. 31.

TémanyitásTárgy: Re: Fővárosi bank   Vas. Feb. 12, 2012 6:26 am

A terük sikerült, hiszen a biztonsági robot egyből csütörtököt mondott, így nem igazán vették hasznát. De talán csak figyelem elterelés volt. Hisz az ő gránátjukkal egy időben érkezik egy másik a terroristák oldaláról. Így nem igazán tudja folytatni a terveit és gyorsan alkalmazkodnia kell. Ami pedig a leg rosszabb a gránát oldalán ConWep felirat díszeleg.
- Ezek meg, hogy a francba szereztek ilyet. – fut át az agyán röpke egy másodperc alatt.
De ezzel egy időben merész lépésre szánja el magát. Azt tervezi, hogy a kis szeretetcsomagot visszaküldi a feladónak. Reméli, hogy sikerül, mert ha nem, akkor ő halott ember. Tudja, hogy maximálisan ki kell használnia a reflex beültetéseit és a célzási képességét.
Majd elérkezik a cselekvés ideje, hiszen csak másodpercei vannak. A fegyverét a hóna alá vágja, majd ezzel egy időben rohanni kezd a gránát felé, míg Garlandra figyelnek. Ezt követően vetődik egyet, hogy gyorsabban a gránáthoz érjen. Amint a kezében tudja a gránátot, már dobja is vissza. Megcélozva az ellenség sorait. A vetődés lendületével beugrik a másik a oszlop mögé. Oda, ahol eddig Garland volt.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
JC Denton
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 433
Join date : 2012. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Fővárosi bank   Vas. Feb. 12, 2012 9:05 am

Őrült terved véghezvitelében csupán a testkiegészítéseid, na meg az angyalok serege, és egy jó adag szerencse segít. Hálát adhatsz az isteneknek, hogy a páncélod a könnyebb, modernebb fajtából való, ha még mindig olyan nehéz, minden féle baromsággal teleaggatott katonai cuccban kéne mászkálnod, mint anno a seregnél, akkor most tuti itt, a bank előcsarnokában lelnél végső nyugalomra. A vetődés jót tesz a túlélési esélyeidnek, nem úgy a páncélodnak, de most ez pont nem izgat téged. Megfogod a gránátot, és ahogy elkaptad, úgy már dobod is vissza a feladóknak. A gránát egyenes ívben repül visszafele, így is gyorsabban tűnik el arról a helyről, ahol az előbb még te voltál. A szíved a torkodban dobog, Garland is döbbenten nézi, mit csinálsz. Amíg beérsz az oszlop mögé, vagy huszonöt találatot kapott a páncélod, a jól ismert KÁROSODÁS felirat megjelenik a szemed előtt, de te most nem ezzel törődsz. A gyors eseménysorozat a ConWep által legyártott halálos fegyver robbanásával ér véget. Hallod, ahogy a gránát felrobban nem messze tőled, valahol félúton az oszlopok, és a terroristák között. A visszatámadás nem vált be, de legalább ti se dobtátok fel a talpatokat.

_________________
Mesélői szín: yellowgreen
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://cyberfrpg.hungarianforum.net
Wolf Göring
1. szint
avatar

Hozzászólások száma : 22
Join date : 2012. Jan. 31.

TémanyitásTárgy: Re: Fővárosi bank   Vas. Feb. 12, 2012 10:17 am

A terve részben bejött. A gránátot ugyan sikerült elhajítani, de nem volt benne elegendő erő, így az nem repült el az ellenség pozíciójáig, és csupán kettejük között robbant fel. Látja, hogy ennek ellenére a páncél sok lövést felfogott és meg is sérült. De remélhetőleg a rendszer dolgozik rajta, hogy kijavítsa. Ha nem, akkor bizony vigyáznia kell. A feliratot pedig ki is kapcsolja, hogy ne zavarja a célzásban.
Ezek után elővesz egy kábító gránátot. Ezek gránátok körülbelül 6 másodperces késleltetéssel robbannak. Jelzi Garlandnak, hogy fedező tüzet kér nemsokára.
Kihúzza a biztosító szöget, azonban a pecket még nem engedi ki a markából. Majd jelez a társának, hogy mehet az elterelés. Elengedi a pecket, ami le is repül a gránátról. Ezzel egy időben elkezd visszaszámolni magában.
- 1…2…3… - számol magában.
Ekkor bújik ki a fedezék mögül, majd elhajítja az ellenség barikádja felé. Egyből húzódik vissza a fedezék mögé, majd a kezébe veszi a rohamkarabélyt. Amint hallja a pukkanást, óvatosan kihajol, majd megpróbálja leszedni az első felbukkanó alakot. Ezek után lépésről-lépésre, fedezékből-fedezékbe közlekedik. Bármi megteszi neki, akár még egy asztal is. Közben amikor nyílt terepen van, vagy amikor kinéz a fedezékből, célpontot keres. Még a célzás segítőjét is bekapcsolja, ami meggátolja a karja enyhe remegését. Ha meglát egyet egyből tűz alá veszi.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
JC Denton
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 433
Join date : 2012. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Fővárosi bank   Hétf. Feb. 13, 2012 6:10 am

Ahogy Garland elkezdi lőni a többieket, szemed sarkából látod, hogy társad egyre rosszabbul áll. Egyre több találat kapja el, neked viszont sikeresen megnyitotta az utat a támadás fele. Kihajolsz a fedezéked mögül, és még mielőtt a terroristáknak leeshetne, hogy mire is készülsz, elhajítod a gránátot. Rögtön visszahajolsz, azért még egy-két lövés súrolja a páncélodat, de a terved bevált, és ezt hamarosan az ellenségeid tudtodra is adják. Éktelen ordítozás hallatszik a túloldal felől, és, habár ők is megpróbálkoznak a te trükköddel, úgy néz ki implantok nélkül ez már nem olyan könnyű mutatvány. Hallod a robbanást, és amikor kihajolsz, azt is látod, hogy ki hogyan reagált erre. Hárman, különböző irányban kiugranak az asztal mögül, ahol eddig voltak, ezek közül kettőt Garland szed le, a harmadikat te helyezed örök nyugalomba. Te kiugrasz az oszlop mögül, és gyorsan elindulsz, fedezékről fedezékre haladva az ellenség felé. A barikád mögül már senki se ugrik ki, a kiszűrődő hangok alapján egytől egyig álomba zuhantak az emberek. Viszont nem minden terrorista vonult barikád mögé még a harc elején. Ahogy sietsz ide-oda, hirtelen találat éri a válladat. A hang összetéveszthetetlen, valahol egy mesterlövész bújt meg az előcsarnokban. A lövés alapján nem tudod megállapítani, hol lehet, viszont Garland láthatta, ugyanis felkiált:
- Mesterlövész tőlem 11 órára, közel a lifthez! - mondja, majd, amint óvatosan kihajolsz a fedezék mögül, egy pillanatra láthatod is, amint a terrorista, közel a második emeletre, és a tetőre vivő lifthez bebújik egy oszlop mögé, úgy, hogy előled, és Garland elől is takarva legyen. Közted és az oszlop között elég nagy távolság van, nagyjából 15-20 méter.

_________________
Mesélői szín: yellowgreen
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://cyberfrpg.hungarianforum.net
Wolf Göring
1. szint
avatar

Hozzászólások száma : 22
Join date : 2012. Jan. 31.

TémanyitásTárgy: Re: Fővárosi bank   Hétf. Feb. 13, 2012 7:13 am

A terven mondhatni tökéletesen bevált, hiszen a maradék terroristát sikerült likvidálni és már mind a padlón pihennek. Azonban hamarosan meglepetés éri, egy mesterlövész képében. Valaki vállon találta. Szerencsére a páncél meg tudta védeni a testét, így nem sérült meg. Gyorsan fedezékbe is húzódik. Ekkor mondja el neki Garland a mesterlövész helyzetét. Ő ki is kukkant és tényleg ott van. Épp behúzódott az egyik lift mögé, így nem látja. Ahogy Garland-ra néz, látja, hogy ő sem lát rá.
Azt is látja, hogy Garland egyre rosszabbul bírja. Ki kell innen jutni. Jelzi Garlandnak, hogy maradjon veszteg és amint lehet vigye a túszokat biztonságba.
- Alex, a zsaruk merre vannak? – tesz fel egy gyors kérdést. – Molly, hogy bírod?
Majd ismét kikukkant és lead egy rövid sorozatot oda, ahol még előzőleg állt a mesterlövész. Ezt követően szétnéz, hogy merre van lépcső. Ha talál egyet, akkor lead még egy sorozatot oda, hogy még csak véletlenül se dugja ki a képét a fedezéke mögül. Ezt követően elindul a lépcső felé, ha talált. Közben végig figyeli azt a pontot. Ha úgy látja, hogy ki akar nézni, akkor lead oda pár lövést.
De ha nincs lépcső felfelé, akkor viszont befejezi a lövést és várja, hogy kinézzen célozni, vagy felmérni a terepet. Amint ezt megteszi megereszt felé egy rövid sorozatot.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
JC Denton
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 433
Join date : 2012. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Fővárosi bank   Hétf. Feb. 13, 2012 9:14 am

- A zsaruk még kint ácsorognak, de egyre rosszabbul állnak a riporterekkel. Már a legtöbb híradóban megjelentek, tehát rohadt idegesek, előbb-utóbb támadni fognak. - hallod Alex hangját. Molly válasza késik, reméled nem történt semmi komoly, elvégre ha egyszerre hat-hét terrorista lő rá, akkor a prioritási listáján érthetően visszacsúszik a "válaszoljunk a főnöknek" pont. De nektek most magatokkal kell törődni. Ahogy a mesterlövész kinéz az oszlop mögül, azonnal beleeresztesz egy sorozatot. Az ellenségnek esze ágába sincs kidugni a képét az oszlop mögül, viszont te se látsz ebből a szögből semmi féle lépcsőt, annak ellenére, hogy a térkép alapján valahol kell lennie. Talán azon az oldalon van, ahol a mesterlövész áll. Garland kényszeredetten, de hallgat a parancsodra, a fedezék mögül szemléli a helyzetet. Feszült várakozás áll be a teremben, percekig nem történik semmi, kint a zsaruk talán már azt gondolhatják, hogy végeztetek egymással. A csendet végül a terrorista töri meg. Először csak úgy próbaszerűen kitekint az oszlop mögül, te erre azonnal elkezded ontani felé a halált. A mesterlövész gyorsan visszabújik az oszlop mögé, találat viszont így is érte, hallod, ahogy hangosan felordít a fájdalomtól. Hogy mázlija volt-e, vagy kiszámította, nem tudhatod, de muszáj táraznod: ahogy gyorsan kicseréled a két tartót a fegyveredben, a terrorista elsprintel a foglyok felé. Garland a parancsod miatt nem tett semmit, te pedig addigra biztosítottad ki a fegyveredet, mire a mesterlövész elérte a három takarítót. Felkapja az egyiket, és fegyverét eldobva előhúz valami kicsi, közelharci fegyvert, bizonyára kést, de ilyen távolságból nem tudnád pontosan megmondani. A takarítót úgy tartva, hogy a bármelyikőtök lövését védje, nyakát átkarolva hátrál a falhoz, majd a sarokhoz. Tökéletesen bebiztosította magát. Érdes, tapasztalt emberre jellemző hangja, amit átitat a spanyol akcentus, megtöri a csendet:
- Elmehetsz cabrón, mi nem akarunk balhét! Engedj el minket, és a foglyoknak nem esik bántódásuk!

_________________
Mesélői szín: yellowgreen
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://cyberfrpg.hungarianforum.net
Wolf Göring
1. szint
avatar

Hozzászólások száma : 22
Join date : 2012. Jan. 31.

TémanyitásTárgy: Re: Fővárosi bank   Hétf. Feb. 13, 2012 9:48 am

Kicsit megint beütött a szar a ventillátorba. Úgy fest, hogy most nem nagyon van elemében. De ez az ő esetében emberek életébe is kerülhet. Az egyik munkást túszul ejtette a mesterlövész. Közelharci fegyver, feltehetőleg egy kést szorongat a mancsában. Teljesen beállt a sarokba, így biztos lövés nincs rá. Esetleg a túszt átlőve tudná kiiktatni, de abba lehet belehalna. Sajnos nem látja jól, hogy milyen testhelyzetet vett fel a túsz mögött. Int Garland-nak, hogy maradék három túszt hozza el onnan. Ő addig rá szegezve a fegyvert kinéz a fedezék mögül és felméri a terepet. Valószínűleg a többiek is meghallották a betörést. Csodálkozna, ha páran nem néznének le.
- Alex, a többi terrorista? – kérdez rá.
Majd a fickó felé irányítja a fegyver csövét, amint odaér a túszokhoz Garland.
- Ha nem akartatok balhét, minek törtetek be. – mondja neki. – Ezzel önmagadnak mondtál ellen, pajti.
Fejti ki a véleményét a helyzetet illetően.
- Két lehetőség áll előtted. Vagy elengeded a túszt és élve, ámbár bilincsben távozol. – mondja el az ő ajánlatát. - A másikat szerintem magad is tudod. De amint megteszed én golyót repítek a fejedbe, azt garantálom. Te döntesz.
Majd várja, a fickó válaszát.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
JC Denton
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 433
Join date : 2012. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Fővárosi bank   Kedd Feb. 14, 2012 5:44 am

//Összesen van három túsz, az egyiket pedig fogságban tartja a terrorista, tehát csak kettő van szabadon//

Ahogy felteszed a kérdést a technikusnak, Garland megindul a foglyok felé. Lassan megy, fegyverét otthagyja a fedezékben, ahonnan kilép, és kezeit feltartva megindul a két rémült takarító felé. Amint eléri őket, int nekik, majd azok hálaimákat rebegve, a végkimerülés szélén sírva követik társadat a fedezékhez. Garland jelére a két takarító sírva kirohan az épületből, még láthatjátok, ahogy a kijáratban a riporterek varjúkhoz, és hollókhoz hasonló serege megostromolja őket. Számukra az este már véget ért, többé-kevésbé, izgalmak legalábbis már nem várják őket. Nem úgy titeket. Garland, a foglyok biztonságba helyezése után visszamegy az asztalhoz, és már venné fel a fegyverét, amikor a terrorista kiáltása megakadályozza ebben. Most ott áll védtelenül, és várja a parancsodat. A terrorista feléd fordul, a homlokán jól láthatóan még ilyen távolságból is egy nagy, kövér izzadtságcsepp indul el a nyaka felé.
- Nehogy azt hidd, hogy olyan sokat tudsz, cabrón! Mi csak a pénzért tettük ezt, nem vagyunk mi igazi terroristák. A rohadt életbe...és én még azt hittem, sima ügy lesz. Ide figyelj...-kezdene bele a meséjébe a most már nem is biztosan terrorista, de ekkor érdekes, és sajnos várható dolog történik. A kijárat, ami a takarítók után hangosan becsapódott, most újra kinyílik, viszont ezúttal befelé jönnek emberek, mégpedig nagyon sokan. A rendőrök eszetlenül berontanak az előcsarnokba, mire a terrorista rémülten, az ösztöneinek engedelmeskedve elvágja a harmadik takarító nyakát. A dolgozó hörögve vágódik el a padlón, a vére beborítja a fényesre sikált padlót, amit talán ő maga mosott fel ilyen szépen. A rendőrök azonnal tüzet nyitnak a szerencsétlenre, aki utolsó erejével még felkiált, majd végleg eldől az áldozata mellett, szemében a zavar, és a félelem különös keveréke tükröződik.
Garland a rendőrök rohamára teljesen kikel magából. Az idióta zsaruk miatt civil veszteséget is fel kell majd tüntetned a jelentésen, láthatólag Garland átérzi a helyzetedet. Elkezd ordibálni a rendőrökkel, majd amikor meglátja azt az öregebb faszit, aki az akció elején leszólt titeket, nekiugrik, és egy hatalmas bal horoggal(amiben jócskán benne volt a testpótlásának az ereje) elkábítja a zsarut. Egy pillanatig az is megfordul a fejedben, hogy a társad most ölt meg egy zsarut, de végül is fellélegzik a disznó, tehát tényleg csak elájult. A rendőrök döbbenten lefagynak a jelenet láttán, a fiatalabb kapitány értetlenül mered Garlandra, majd rád. Alex még nem válaszolt a kérdésedre, talán épp próbál visszaülni a székbe a röhögés után, ami a kamerákon át is nagyot csattanható pofon után hatalmába kerítette.

_________________
Mesélői szín: yellowgreen
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://cyberfrpg.hungarianforum.net
Wolf Göring
1. szint
avatar

Hozzászólások száma : 22
Join date : 2012. Jan. 31.

TémanyitásTárgy: Re: Fővárosi bank   Kedd Feb. 14, 2012 6:17 am

A rendőri akciónak köszönhetően a 3. túsz meghal. Ez igazán sajnálatos fejlemény, mert véleménye szerint elkerülhető lett volna. Ennek hatására Garland ki is kell magából és neki esik a rendőri erők vezérének, majd erős jobb egyenessel a padlóra küldi. Nem csodálkozna, ha eltört volna az arcában elhelyezkedő csontok valamelyike. A rendőrök is lefagynak.
- Fogd a fegyvert és készülj az indulásra. – mondja neki. – Még nem végeztünk.
Ezeket a szavakat Garlannak címezte, most pedig a rendőrök felé fordul.
- Maguk agyatlan szarkupacok! Mi a faszért adnak a fegyvert a kezükbe, ha nem tudják, mikor használják! – kell ki magából és megindul feléjük. – A maguk remek akciója miatt, meghalt egy túsz.
Amint a fiatal kapitányhoz ér, megfogja a ruháját és maga elé rántja.
- Maga pedig itt tartja ezeket a idiótákat és addig nem mozdulnak, amíg nem mondom. Világos?! – üvölti le a fejét. – Ha nem, akkor olyan jelentést küldök a főnökeinek, hogy örülhet, ha egy zebrát magára bíznak. Elég világosan voltam?
Fejezi be a mondókáját. végül az elterült háj pacnira néz és mellé sétál.
- Ezt a szarkupacot, pedig tüntessék el innen. – veti még oda a fiatal kapitánynak.
Nyomatosítás képen még megböki a lábával. Végül visszatér Garlandhoz és jelzi, hogy tovább. Irány a második emelet és az ott lévő túszok. A lépcsőn mennek fel, figyelve az esetleges csapdákra. Amint a folyosó elejére érnek, már ha nem ütköznek menet közben ellenállásba, akkor int Garland-nak, hogy fedezze.
Ő pedig Garland fedezete mellett behatol a folyosóra és ha nem ütközik ellenállásba, akkor a főnök irodájáig halad. Ezek után jelez Garlandnak, hogy kövesse őt.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
JC Denton
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 433
Join date : 2012. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Fővárosi bank   Szer. Feb. 15, 2012 7:47 am

Ahogy leüvöltöd a rendőrök fejét, gyorsan tudatosul benned, hogy egy teljesen hasznavehetetlen csapattal van dolgod. A zsaruk csak állnak, és bámulnak, mint a moziban, a fiatal kapitány szóhoz se tud jutni. Intesz Garlandnak, mire megkeresitek a lépcsőt, és megindultok felfele a második emeletre. Óvatosan mentek, és csak ennek köszönhetitek, hogy észrevesztek egy tapadóbombát a falon. Garland az, aki ért a csapatban a pirotechnikai dolgokhoz, most is odasiet, és halált megvető bátorsággal hatástalanítja a bombát. Miután ezzel megvan, jelzi, hogy nehogy levegye bárki is, az egész felrobbanna, ha eltávolítanák a helyéről. Ezután tovább indultok, egészen a második emeletig nem ütköztök további csapdába, vagy ellenállásba. Az emeleten viszont rögtön felfedeztek egy terroristát, aki az igazgató irodája előtt áll, és cigizik. Kezében egy UZI díszeleg, valamint ki tudja, mik lehetnek még nála. Garland, kezében fegyverével megáll mögötted a fal fedezetében, és a parancsodra vár. Eközben beérkezik Alex válasza is:
- Az emeleten összesen hatot látok, de megint lehetséges, hogy takarásban vannak. Ja, és Molly...csúnyán megsérült a tűzharcban, nem tudom, túléli-e. És vigyázzatok a rendőrökkel, a kamerákon át is érezni a dühüket.

_________________
Mesélői szín: yellowgreen
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://cyberfrpg.hungarianforum.net
Wolf Göring
1. szint
avatar

Hozzászólások száma : 22
Join date : 2012. Jan. 31.

TémanyitásTárgy: Re: Fővárosi bank   Szer. Feb. 15, 2012 8:21 am

Eddig csupán egy dohányzó őrt lát a folyosón. A többi valószínűleg valahol máshol helyezkedett el és csupán a jelre vár. Meg egy pár biztos van a maradék túszokkal is. Eléggé faramuci helyzet. Ráadásul még Molly is súlyosan megsérült. Vele is gyorsan kezdeni kell.
- Mennyien vannak a tetőn? – kérdi meg Alextől csöndesen.
Majd visszanéz Garland-ra. Most két dolgot tehet. Vagy felmennek Molly-ért és kiviszik. Csak még nem tudja, hogy Garlandot is felküldheti-e egyedül, vagy mennie kell-e neki is. Vagy pedig mennek tovább és elvégzik a feladatot. De akkor lehet, hogy Molly meghal. Azt pedig nem venné könnyedén ki magát. Értékes tagja a csapatnak.
Úgyhogy, a további cselekedetei Alex válaszától függenek.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
JC Denton
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 433
Join date : 2012. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Fővárosi bank   Szomb. Feb. 18, 2012 7:10 am

Hála a kinti szirénáknak, meg kiáltásoknak, és a város állandó zajainak, a terrorista nem hallja a hangodat. Ahogy cigizik, néha csak úgy unalmában elkezdi dobálni az UZI-ját, mintha valami játékszer lenne, nem pedig egy halálos gyilkolóeszköz. A várakozás nem tart sokáig, Alex hangja hamarosan felcsendül a fületekben:
- Ha jól látom, összesen hárman maradtak a tetőn. Kettővel Molly végzett, egy pedig visszaszaladt, amint eldurvult a helyzet. - mondja Alex. Garland is hallotta a technikus szavait, és kézjelekkel elmutatja neked, hogy személyes véleménye szerint Molly még várhat, a túszok állnak a fontossági sorrend tetején. De bárhogy is szeretné Garland, ő csak katona, te vagy itt az őrmester, te parancsolsz, valamint társad nem mindent tudó, lehet, hogy Mollyt már csak holtan láthatjátok viszont, ha nem cselekedtek gyorsan. Eközben a terrorista még utoljára szív egy nagyot a cigiből, majd eldobja, rátapos, és kinyitja az egyik iroda ajtaját. A jelek szerint azt hiszi, a lenti túszhelyzet még mindig tart, bizonyára ezért járkál ilyen nyugodtan. Bentről, az irodából egy mély, rekedtes hang szólal meg, majd nem sokkal utána léptek kopogása hallatszik:
- Hé, ember, figyelj már egy kicsit erre itt. Hugyoznom kell.

_________________
Mesélői szín: yellowgreen
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://cyberfrpg.hungarianforum.net
Wolf Göring
1. szint
avatar

Hozzászólások száma : 22
Join date : 2012. Jan. 31.

TémanyitásTárgy: Re: Fővárosi bank   Vas. Feb. 19, 2012 8:21 am

Végighallgatja Alex mondókáját. Garland és hallotta és jelez neki, hogy a túszok élvezik az elsőbbséget. Hát ebben egyet kell értenie. Első a munka.
- Tarts még ki egy kicsit Molly. – gondolja magában.
Ezt követően bólint egyet jelezve Garlandnak, hogy egyet ért. Ezek után látja, hogy a folyosó elnéptelenedett és a dohányzó betörő is belépett a szobába, majd mond valamit a társának, aki vele van. Érdekes fejlemények. WC valószínüleg nincs az irodában, így ki fog jönni. Vár addig, amíg kijön. Megfigyeli, hogy merre megy.
Ha nem, akkor kérdések formálódnak a kobakjában. Vajon hol a többi terrorista. Ez kicsit elgondolkodtató. Majd jelez Garlandnak, hogy mennyen az irodáig. Ő addig fedezi a sarok mögül. Ha valaki kilép a folyosóra az egyik irodából, azt lelövi.
Ha senki nem lépett ki, akkor ő is utána megy és jelez neki, hogy fedezze. Ekkor előveszi a mikor kamerát és behelyezi az ajtó alatti nyílásba, hogy körbenézzen odabenn. Majd ezt követően lehívja a kijelzőjére a hely két dimenziós képét. Szeretné tudni, hogy ki merre van. Be is jelöli a térképén a helyzetüket, majd az adatokat Garlandnak is elküldi. Amint ezzel megvannak elővesz egy a helyzetnek megfelelő gránátot.
Ha megjelenik valaki, akkor leszedi az illetőt. Ezt követően több emberre is számít, így jelzi a társának, hogy keressen fedezéket.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
JC Denton
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 433
Join date : 2012. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Fővárosi bank   Hétf. Feb. 20, 2012 7:21 am

//kérlek javítsd az előző reagot, és tartsd észben: gránátjaid nincsenek se neked, se Garlandnak//

A terrorista hamarosan kilép az irodából, és elindul a WC irányába. Eljött a ti időtök. Garland elindul, óvatosan, a körülményeknek megfelelően hangtalanul. Igaz, ez annyira nem sikerül, elvégre mindketten tele vagytok aggatva high-tech cuccokkal, de a jelek szerint senki se vette észre társadat, így hát baj nélkül eléri a kérdéses irodát. Ismét a szokásos kézjelek, majd te is elindulsz. Az osonás neked se megy túlzottan, neked viszont már nincs annyi szerencséd, mint neki. Hiába a város zajai, a kiáltások abbamaradtak, és mintha a szirénák is halkabban szólnának. Az egyik közeli irodából, ami köztetek, és a lépcső között van, egy fekete hajú terrorista lép ki, maszk nélkül, arcán értetlen kifejezéssel. Ezt aztán gyorsan átváltja a harag, amint meglát titeket. Az ordítása betölti az egész szintet, bizonyára lent a kékek is hallották. Azonnal megkínál titeket egy kis UZI-val, aztán gyorsan visszahúzódik az irodába. A találat téged ért, a páncélod ismét felfogta a lövéseket, viszont tudod, így nem folytathatod sokáig, a páncélod se tart ki örökké. Az irodából, ahova ti akartatok bemenni, kiáltások hangzanak, majd egy test lökődik neki valaminek, és egy asztal, vagy egy szék felborulását is hallhatjátok. A WC ajtaja is kicsapódik, és az őrült, aki az előbb ment be, egy sörétessel tüzet nyit rátok. Nagyon rossz szögből lő, így hát megúsztátok az egészet, de ha közelebb jön, tudjátok, már jobb célzási körülményei lesznek. Ahogy körülnéztek, látjátok, hogy a két irodán, és a WC-n kívül van még egy ajtó, ahonnan nem jött se kiáltás, se lövés. Az van tőletek a legmesszebb, és az van a WC-hez legközelebb, de ott nagy eséllyel nincs senki. Persze bárhova menekülhettek.

_________________
Mesélői szín: yellowgreen
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://cyberfrpg.hungarianforum.net
Sponsored content




TémanyitásTárgy: Re: Fővárosi bank   

Vissza az elejére Go down
 
Fővárosi bank
Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Cyberpunk Frpg :: New York City - a Játéktér :: Manhattan :: East Side-
Ugrás: