HomeCalendarGy.I.K.KeresésTaglistaCsoportokRegisztrációBelépés
Kezdő játékosoknak
Minden kedves játékost üdvözlünk a Cyberpunk Frpg fórumán! A kezdő, tapasztalatlan játékosok mindenképp olvassák el a Kezdőknek című részt, ahol minden lényeges dolog le van írva, kezdve a szerepjáték lényegétől át a karakteralkotásig. Jó játékot kívánunk!
Szavazz az oldalra!
FRPG Top Sites - Magyarország

Latest topics
» Általános társalgó
Vas. Okt. 26, 2014 7:27 am by Taira Morinaga

» Cubik lakhelye
Pént. Márc. 15, 2013 7:10 am by Maynard Sutherland

» utcák, terek
Szer. Feb. 20, 2013 10:07 pm by Michael Longley

» 24-es móló
Kedd Feb. 05, 2013 7:02 am by Maynard Sutherland

» Feketepiac
Szomb. Feb. 02, 2013 4:16 am by Maynard Sutherland

» Sekk Gaur
Pént. Jan. 25, 2013 7:26 am by JC Denton



Share | 
 

 Csatornák, katakombák

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
JC Denton
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 433
Join date : 2012. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Csatornák, katakombák   Hétf. Jan. 23, 2012 9:35 am

Ha nem fordul fel a gyomrod, amint leérsz a város alsóbb szintjeibe, akkor jól elleszel itt. Az első pillantás ellenére nem olyan nagy itt a nyomor, New York minden sarkon megtalálható "lakói", az árusok itt is megtalálhatóak. Nagyrészt a hajléktalanok, meg a bujkálásra kényszerülők menedéke ez a hely, de a sok felderítetlen mellékjáratnak köszönhetően szinte bárhova el lehet jutni a városba innen, tehát ha nem akarod, hogy a hatóságok meglássanak, itt a te helyed.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://cyberfrpg.hungarianforum.net
JC Denton
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 433
Join date : 2012. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Csatornák, katakombák   Pént. Feb. 03, 2012 9:34 pm

//Alcatraz magánkalandja//

A csatornában iszonyatos bűz fogad titeket. Génmanipulált patkányok futkosnak a lábaitok között. A falakon bandák jeleit láthatjátok, valamint propaganda szövegeket. A térkép alapján elindultok a bank irányába, jó pár hajléktalannal találkoztok útközben. Már vagy egy-két perce mentek, amikor szembejön veletek egy kissé zakkant alak.
- Drága uraim, nincs szükségük egy-két gyógyszerre? Felpörgetnek, vagy lenyugtatnak, nálam minden van! - mondja az öreg, mire Garland félrelöki az útból. Körülöttetek a csatorna lakói, mint varjak, ide-oda sétálnak, méregetnek titeket, bizonyára azon törik a fejüket, mit kerestek itt. Hamarosan elértek egy ajtót, ami láthatóan elvezet titeket ahhoz a bizonyos mellékághoz. Garland előveszi saját rohampuskáját, majd biccent egyet.
- Csak utánad, főnök.

_________________
Mesélői szín: yellowgreen
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://cyberfrpg.hungarianforum.net
Wolf Göring
1. szint
avatar

Hozzászólások száma : 22
Join date : 2012. Jan. 31.

TémanyitásTárgy: Re: Csatornák, katakombák   Pént. Feb. 03, 2012 11:45 pm

A csatornában eléggé nagy a nyüzsgés. Minden felé patkányok és számkivetett emberek vannak. Ámbár nagyon valószínű, hogy egyesek csak ide menekültek a törvény keze elől, avagy itt csempészik be az illegális cuccot a városba. Hiszen ki ellenőrizné önszántából a csatornákat. Nem valami sok, az egyszer biztos.
Egy díler még meg is környékezi őket. Valószínű a saját cuccától ő is be lehet lőve, hisz két állig felfegyverzett idegent közelített meg. A válasz hamar érkezik és a mocskos földön találja magát. Mi pedig szinte megállás nélkül robogunk tovább. Majd hamarosan egy ajtó elérnek, ami a mellékágat zárja le. Erre vezet az út. Garland jelzi, hogy készen áll.
Ő is kibiztosítja a fegyverét, aminek köszönhetően a tárban lévő egyik töltény a puskába kerül kilövésre készen.
- Akkor csináljuk. Figyelj a robbanószerekre. Nem hiszem, hogy innen várnának, de jobb felkészülni. – jelzi a társának.
Ezek után óvatosan lenyomja a kilincset és feszülten hallgatózik. Reméli, hogy nem kapcsolak robbanószert az ajtóra. Ha semmi gyanúsat nem érzékel, akkor óvatosan kinyitja az ajtót és lassan belép. Amint belépett egyből célpontot keres. Ha nem talál, akkor elindul a bank felé, hogy minél hamarabb odaérhessen. Azért a figyelmeztetéséről sem feledkezik meg és minden kis benyílást és üreget szemügyre vesz.
Reméli azért, hogy semmi akadályba nem ütköznek. Amint a feljáróhoz érnek megállítja Garlandot és jelzi neki, hogy vegye elő a mikro kamerát. Jelzi, hogy nézzen szét vele fenn a szobában. Miközben ő ezt csinálja életre kelti az interkomm-ot.
- Helyzetjelentést kérek. – mondja. – Alex, ha tudod valahogy lassítsd le a zsarukat. Nem akarom, hogy elbarmolják az egészet.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
JC Denton
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 433
Join date : 2012. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Csatornák, katakombák   Szomb. Feb. 04, 2012 12:35 am

- Felértem a tetőre, van itt egy terrorista, épp cigizik. Kiiktatom, rendben?

Amint eléritek a feljárót, Garland felnéz, és átkutatja a terepet. Egy darabig zavartan álldogál, majd jelbeszéddel megkérdi:

- Biztos jó helyen vagyunk?
Megnézed a térképet. Szemed előtt kéken világító ábrák jelennek meg, apró megjegyzésekkel. A térképen két feljáró van bejelölve, a jelek szerint az első, ahol most vagytok, nem a bankba visz. Végül is tovább mentek, a következő feljáróhoz.
Ekkor következik be a baleset. Egy hang, ami rémálmaid visszatérő vendége, belehasít a csatorna csöndjébe. Gyors pittyegés hallatszik egy közeli falról, élesen hasít bele mindkettőtök tudatába. Hála az implantátumodnak, az átlagnál gyorsabban reagálsz: azonnal beugrasz egy fedezék mögé. Társadnak már nincs ekkora szerencséje: hiába mondtátok neki, hogy ne csak egy fejlesztésre költse a drága Nano-Tárolókat, ő csak azért is a kibernetikus kar protézist fejlesztette éveken át. Hála ennek, olyan erőre tett szert, amiről te, vagy Molly, vagy bárki a szakaszból még álmodni se mer, de éppen ezért másra már nemigen tudott költeni, minden pénze elment erre az egy testkiegészítésre. Balszerencséjére a reflexei amúgy se a legjobbak, így hát, hiába fogod meg a karját, neki már nincs ideje fedezéket keresni. A tapadó bomba berobban, ezzel láncreakciót idézve elő, két másikat is berobbantott. Szennyezett víz, por, és vakolat tölti meg az áporodott levegőt körülöttetek. Hallod Garland ordítását, és ha kicsit leülepszik a füst, azt is láthatod, hogy hatalmas bajban van. Úgy néz ki, a terroristák felkészültek. Két védelmi robot-pók bukkan fel 10-15 méterre tőletek, és gyors tempóban megindulnak felétek. Fegyvereiket nem látod, de már volt dolgod hasonlókkal, nagy eséllyel két löveggel rendelkezik, és egy sokkolóval. Úgy néz ki, már nem is a csatornában vagytok: két kamera ereszkedik le a plafonból, mindkettő mellett egy-egy automata löveg. A kamerák elkezdik pásztázni a terepet, és gyorsan meg is találják célpontjaikat: az egyik a középen fekvő, ordító Garlandra céloz, a másik téged talált meg.
Eközben már azt is láthatod, hogy Garland milyen sérülést szenvedett. Úgy néz ki, a robbanás majdnem levitte a bal karját, viszont, mivel mégse amatőr, volt annyi lélekjelenléte, hogy félreugorjon. Karja most egy félig hús félig gép massza, amiről véres cafatok lógnak le. Maga az implantátum nem sérült, legalábbis elméletileg nem szabadna: amennyi Nano-Tárolót áldozott rá a társad, elvileg egy atomrobbanást is ki kéne bírnia. Garland reflexszerűen elkezdi lőni a pókokat, a kamerákat talán észre se vette.

_________________
Mesélői szín: yellowgreen
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://cyberfrpg.hungarianforum.net
Wolf Göring
1. szint
avatar

Hozzászólások száma : 22
Join date : 2012. Jan. 31.

TémanyitásTárgy: Re: Csatornák, katakombák   Szomb. Feb. 04, 2012 3:04 am

Sajnos az ember lehet akármilyen óvatos, de néha akkor is belecsap a szar a ventillátorba. Ez ellen nem tehet semmit, esetleg annyit, hogy felkészül erre a lehetőségre. Az ő esetükben egy bomba aktiválódása húzta keresztbe a számításaikat. Ő még szerencsére idejében elugrott onnan és fedezékbe ugrott, de Garland már nem. Őt éppen telibe kapta a robbanás ereje. De ezután jött csak a java. Két őrző robot, no meg két löveggel ellátott kamera is aktiválódott.
- Molly! Akció indul. – üzeni a társának. – Elsődlegesen a túszokat menekítsd ki.
- Alex, ha tudsz csinálni velük valamit, akkor ideje megcsillogtatni a tudásodat. – mondja a technikusnak.
Majd a fedezékből kicsit kibújva igyekszik kilőni a fali lövegeket. Ezzel egy időben aktiválja az egy beültetését, ami 20 méteres körzetben megzavarja a robotok és a kamerák és minden egyéb biztonságtechnikai rendszert. Reméli, ezzel nyernek annyi időt, hogy Garland fedezékbe húzódhasson.
Valószínűleg túl fogja élni, de súlyos sérüléseket szerzett. Legfőképpen az egója, de majd csak túlteszi magát rajta. Amint likvidálta az őrző-védő robotokat. Garland felé fordul.
- Bírod még? Mert ezt meg kell csinálnunk. – kérdi meg tőle.
Ezzel egy időben dob neki egy kis érzéstelenítőt. Ez csupán a fájdalmat iktatja ki, de egyéb hatása nincs. Talán annyi, hogy a fájdalom utána kétszer olyan erősen tér vissza, de most a küldetés az elsődleges.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
JC Denton
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 433
Join date : 2012. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Csatornák, katakombák   Szomb. Feb. 04, 2012 3:30 am

Kitört a káosz a föld alatt. A robbanást nagy eséllyel meghallották fent, Mollyt utasítod az akció végrehajtására. Hogy egyedül mit fog kihozni, azt te még nem tudhatod. Elkezded lőni a kamerák melletti lövegeket. A lövéseid találnak, de azok is lőttek téged, és hiába a high-tech cucc, érzed, hogy kis károsodás azért történt a páncélod rendszerében. A sisakodból vörös ábrák, és feliratok jönnek elő, ami igazán fontos, az csak egy felirat: "RÉSZLEGES KÁROSODÁS. JAVÍTÁS MEGKEZDÉSE". A falon levő löveg, amit meglőttél, a jelek szerint nem szenvedett károsodást, habár egy vékony füstcsík elindul belőle a plafon felé. Ekkor szólal meg az infolinked:
- Te komolyan beküldted Mollyt egyedül? Oké, na nézzük, mit tehetek...az épület, meg a csatorna összes kamerájára, meg robotjára vírust küldtem, de nem tudom, mikor törik majd át a tűzfalakat...talán egy-két perc. Ja, és még valami a terroristákkal kapcsolatban: úgy hiszem...-Ekkor kapcsolod be a radarzavaródat. Garland, és a te páncélod be van állítva, azok le vannak védve az implantátumod által generált véletlenszerű kódok ellen, de azt elfelejtetted, hogy az infolink, amit Alex adott, új darab, egyenesen a futószalagról. Már nincs mit tenni, a kapcsolat megszakad. A radarzavaró eléri a kamerákat, és a robotokat is, de a fogadtatás vegyesre sikeredett.
A két kamera, valamint a lövegek megbolondultak, ide-oda forognak, rendszer nélkül. A lövegek ontják magukból a halált, de eddig még mindkettőtöket elkerültek, csupán Garlandot találta el egy-két golyó, de hála páncéljának, kutya baja se lett. Annál inkább fél ő a robotoktól. A két pók változatlan sebességgel halad felétek, már csak négy-öt méter választja el őket tőletek. Garland elkapja az érzéstelenítőt, de zsebre is vágja, egyelőre a pókokkal kell foglalkoznia. Tovább lövi őket, és az egyiket sikeresen szét is lövi, de a második már bekészítette a sokkolóját.


_________________
Mesélői szín: yellowgreen
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://cyberfrpg.hungarianforum.net
Wolf Göring
1. szint
avatar

Hozzászólások száma : 22
Join date : 2012. Jan. 31.

TémanyitásTárgy: Re: Csatornák, katakombák   Csüt. Feb. 09, 2012 11:35 pm

Amint bekapcsolom a zavarót, megszakad a vonal Alex és a többiek felé. Erre nem számított, de aztán rájött, hogy ezeket a felszereléseket elfelejtették leárnyékolni a zavaró rendszerével szemben. Nagyon reméli, hogy Molly egyedül is boldogul. Megbízik a csajban és tudja, hogy teljesíteni fogja a rá bízott feladatot. Csak az a kérdés, hogy megússza-e ép bőrrel.
De nekik lenn most komolyabb gondjaik is vannak. A lövegek megbolondultak, míg a robotokon semmi változás. Valószínűleg ők is le vannak árnyékolva. Vagy csak még nem jutott el az agyukig a zavarás. Időközben az egyik robot kimúlt, de a másik is már oda ért, és készíti a sokkolóját.
- A francba. – gondolja magában.
Így a roham karabélyát inkább a másik robot felé irányítja. Reméli, hogy van rajta páncélzat, mert ha nem, akkor egyszerűen keresztül lövi és így Garlandot kapja el. Azt meg nagyon nem akarja. Így inkább a robot egy olyan pontját választja, ami mögött nem Garland helyezkedik el. Ha sikerül, akkor azt a pontot veszi tűz alá. Ha más nem, akkor megzavarja a rendszereit.
Ha pedig nem talál ilyen helyet, akkor elkiáltja magát.
- Feküdj! – adja ki a parancsot Garlandnak.
Ezt követően elkezdi sorozni a gép hátulját. Reméli, hogy Garland ugyan így jár el előröl.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
JC Denton
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 433
Join date : 2012. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Csatornák, katakombák   Pént. Feb. 10, 2012 7:08 am

Megállás nélkül lövitek a robotot. A pók gyors iramban fut Garland felé, viszont eléritek célotokat: útközben felrobban a kicsike, ami azt okozza, hogy Garland ismét megszívta. A páncélja hallhatóan meghibásodik, a vér tovább ömlik a karjából, de legalább a pókkal végeztetek. Garland, még mielőtt kikapcsolnád a radarzavarót, tovább fut, ki a kamerák hatótávolságából. Gyorsan megáll egy pár láda mögött, ahol már nem látják a kamerák, majd int neked, hogy te is igyekezz. Látod, ahogy az érzéstelenítőt végre előveszi, és gyorsan enyhíti vele fájdalmait. A kamerák és a,lövegek tovább forognak, a zavaród lebénította őket, még ha nem is a legjobb módon. Tovább lövik a levegőt, habár, ha át akarsz jutni Garland mellé óvatosan kell haladnod, elvégre a páncélod nem tarthat ki örökre. Legalábbis ezen gondolkozhatsz, amikor egy kék felirat jelenik meg a szemeid előtt: "JAVÍTÁS BEFEJEZVE. RENDSZEREK NORMÁL ÁLLAPOTBAN".

_________________
Mesélői szín: yellowgreen
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://cyberfrpg.hungarianforum.net
Wolf Göring
1. szint
avatar

Hozzászólások száma : 22
Join date : 2012. Jan. 31.

TémanyitásTárgy: Re: Csatornák, katakombák   Pént. Feb. 10, 2012 8:26 am

Végre a másik robot is megadja magát és fel is robban. Ami nem éppen a legjobb befejezés, hisz így Garland még jobban megsérül. Remélhetőleg, azért kibírja, amíg végeznek ezzel a feladattal. No meg persze, hogy Molly is okosan végrehajtja a parancsot.
Eközben a társa visszaszalad egy fedezékig, ahova már nem látnak el a kamerák lövegei. Ő még nem fut vissza, hisz a páncél nem biztos, hogy bírná. De ekkor kiírja a ruhába szerelt computer, hogy a javítás kész. Egy pillanat erejére ki is néz a fedezékéből.
A lövegek, még mindig bedilizve forognak körbe-körbe és köpik ki magukból a töltényeket. Sajnálatos módon a mozgásuk, ahogy látja teljesen véletlenszerű, így még csak időzíteni sem tud.
- Hmm… Ez izgi lesz. – gondolja magában.
Ennek a gondolatnak köszönhetően elmosolyodik a maszk mögött, majd int Garlandnak, hogy megy. Halkan szusszant egyet, majd elkezd rohanni a fedezék felé, majd bevetődik és gyorsan bekúszik a fedezék mögé. Ekkor kapcsolja ki a zavarót. Nem akarja túl sokat használni, hiszen még lehet kellesz.
- Van nálad EMP gránát? – kérdezi meg Garlandot.
Majd élesíti a kommunikátort, hogy jelezzen Alex-nek. és helyzetjelentést kérjen Molly-tól.
- Mi helyzet Molly? – kérdezi meg. – Jutottál valamire idő közben Alex?
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
JC Denton
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 433
Join date : 2012. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Csatornák, katakombák   Pént. Feb. 10, 2012 9:01 pm

Ahogy nekiiramodsz a félhomályban, egész jól átcsusszansz a golyózáporon. Jó pár lövedék talált új gazdát magának a páncélod személyében, viszont összességében te még sértetlenül megúsztad ezt a kis ziccert. Nem úgy Garland. Hiába az érzéstelenítő, arcán a fájdalom összehúzza a ráncokat, keze ökölbe szorul. Bárhogy is kerestek, egyikőtök se hozott több érzéstelenítőt, vagy elsősegélydobozt, semmit. Társaid fogait összeszorítva küzd a fájdalommal. Most már te is láthatod, pontosan mi is történt vele.
A páncélja, jobb karja részén teljesen átszakadt, az automata javítási rendszer itt már tehetetlen. Vér folyik le mindenhol, ami ép maradt, az egyedül a testpótlása. A karprotézise sértetlenül működik, ahogy azt Garland jó párszor le is ellenőrzi. Lihegve dől neki a mögötte levő falnak, és kérdésedre bólint egyet. Most energiát gyűjt, már megszokhattad ezt a látványt, jobb, ha nem zavarod. A zavaródat kikapcsolod, a kamerák és a lövegek rendszerei olyan fél perc alatt normalizálódnak. Ezután ugyanúgy pásztázzák tovább a környéket, mint eddig, de nektek már mindegy, az út balra visz tovább, már nem kell a kamerák előtt elmennetek.
Az infolinked ismét bekapcsol, majd először Alex hangját hallod rajta:

- Mi a franc?! Mi volt ez? Bekapcsoltad a zavaródat, mi? Na basszus...jellemző. Na tehát a terroristák. Szerintem nem terroristák. Mármint felszerelés alapján zsoldosoknak tűnnek, ahogy a kamerák szemszögéből látom. Ti viszont siessetek, Mollyt mindjárt szarrá lövik a tetőn. Ahogy látom, kicsalogatta oda az ellenséget, tehát nektek már kicsit könnyebb bejutni. Lóduljatok! - halljátok.
Ha továbbmentek, óvatosabban, mint eddig, nem ütköztök további ellenállásba. A robbanást szinte biztos, hogy hallották fent is, a bankban, de egyelőre nem jött senki se, hogy megállítson titeket. A feljáró itt van előttetek, de a csapóajtó nem nyílik. Egy terminálra van kötve, ami láthatólag erősen küzd Alex vírusával, amit pár perce küldött a bank rendszereire. Ha körülnéztek, van jó pár láda, és konténer a helyiségben, hál' isten kamera sehol. Amíg a vírusra vártok, hirtelen hangot hallotok a csatorna felől, egy ismerős alakot pillantotok meg magatok mögött.

- Uraim, uraim, gyógyszerek, minden mennyiségben! A drága katona uraknak minden féláron!

_________________
Mesélői szín: yellowgreen
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://cyberfrpg.hungarianforum.net
Wolf Göring
1. szint
avatar

Hozzászólások száma : 22
Join date : 2012. Jan. 31.

TémanyitásTárgy: Re: Csatornák, katakombák   Szomb. Feb. 11, 2012 2:52 am

A további utat szerencsére mindenféle ellenállás és robbanás nélkül megúszták, ami azért eléggé nagy megkönnyebbülést jelent a számára. A figyelme azonban továbbra sem lankad, így kissé lassan haladnak. Hamarosan el is érnek a feljáróhoz, de az még mindig zárva van.
- Áh. Siethetne egy kicsit az a vírus. – gondolja magában.
Hiszen ameddig nem nyílik ki az ajtó, addig semmit tevésre vannak kárhoztatva. Azonban hirtelen hangok, mégpedig léptek hangja szűrődik feléjük. Mégpedig nagy meglepetésére arról, ahonnan érkeztek. Majd nemsokára meg is jelenik a hangoknak a tulajdonosa. Legnagyobb megjelenésre a gyógyszerdiller az, aki már az előbb is megkörnyékeztek őket.
Mind a ketten rá céloznak a karabélyokkal.
- Mi a fene?! Hogy a fészkes fenébe került ide? – szegezi neki a kérdést. – Garland, te figyeld az ajtót. Én elbeszélgetek a bennszülöttel.
Hisz két lehetőség van. Vagy nekik dolgozik, avagy pedig ismer egy másik utat. Közben lassan elindul felé, még mindig rá irányozva a fegyver torkolatcsövét. Közben alaposan megfigyeli. Keresi rajta az itteni életmód jeleit. Hiányos, igencsak elszíneződött fogak. Több rétegnyi kosz a bőrén. Beesett, esetleg bevérzett szemek és fehér bőr, ami alkalmazkodott az itteni élethez, hisz nem nagyon éri itt őket napfény.
- Feleljen a kérdésre, vagy főbe lövöm. – kissé ideges és az idegei már így is pattanásig feszültek.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
JC Denton
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 433
Join date : 2012. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Csatornák, katakombák   Szomb. Feb. 11, 2012 3:11 am

A sárga fogú csatornalakó ijedten kapja fel kezeit, amikor egyenesen rászegezed a fegyvert. Úgy remeg, mint a nyárfalevél - még ha nem is láttál soha életedben egyet se, azért hallottál már róluk - a remegés közben fogai összekoccannak, és szinte érzed, ahogy egyre inkább koptatja a zománcot. Szájából rothadás érződik, fekete szakálla összhangban van kócos, zsíros hajával. Bőre nem a legfehérebb, de tónusa pont annyira árnyalt, hogy nyugodtan el lehessen hinni róla, hogy valóban itt lakik a csatornában. Szemüvegként egy törött üvegű olvasószemüveget hord. Öltözéke szakadtas, egy barna bőrdzseki, és egy kopottas farmergatya a ruhatárának a két fő darabja. Testkiegészítései láthatóan nincsenek. Egy darabig megszeppenten csak álldogál, aztán megszólal:
- Ismerek egy utat...egy mellékút. Kicsit lejjebb van, mint ez, fel kellett másznom egy létrán, hogy feljuthassak. Azt hittem, a katona urak is tudtak róla. - mondja, majd mielőtt még idegességedben szétlőnéd a fejét, gyorsan hozzáteszi: - Ne lőjön! Én sokat tudok, kár lenne értem. Például tudok ezt-azt a terroristákról a bankban...többek között egy-két belépési felhasználónevet és jelszót, valamint kódsorokat a terminálokhoz. Nem érdekli önöket? - kérdi, visszanyerve magabiztosságát. Még mindig fenn áll a veszélye, hogy hála neked, vagy Garlandnak, itt végzi a csatornában, de most már ismét megérezte az üzlet szagát, és tudod, most már nem könnyen ereszti el a jól hangzó cserét. Garland a távolból figyelte az egészet, de az utolsó mondatnál kiborult nála a bili.
- Mi az, hogy üzletelni akarsz?! Most rögtön megmondod nekünk azokat a kódokat, vagy különben ízekre szedünk!

_________________
Mesélői szín: yellowgreen
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://cyberfrpg.hungarianforum.net
Wolf Göring
1. szint
avatar

Hozzászólások száma : 22
Join date : 2012. Jan. 31.

TémanyitásTárgy: Re: Csatornák, katakombák   Szomb. Feb. 11, 2012 4:08 am

A rövidke vizslatás alatt megállapította, hogy a csatornapatkány,az aminek látszik. Egy itt lakó egyén. Talán ennek köszönhető, hogy meglepően sokat tud. Ez még hasznukra válhat.
- Hogy a fészkes fenébe. Bassza meg! – fakad ki belőle.
Majd most már minden tekintetét a csatornalakó felé irányozza. De látja rajta, hogy vérszemet kapott. Valószínűleg egy kis ütlegeléssel is kiszednék belőle, amit tudni akarnak, de túl sokáig tartanak. Azonban Garland is meg szólal. Teljesen érthető módon nagyon pipa az ipséra. Jó lesz, ha lenyugtatja.
- Nyugalom, katona. – mondja neki. – Esetleg adhatunk az információért cserébe valamit. Dohányt, esetleg tiszta vizet, vagy valami más, nem érdekelné? Gondolom itt lenn a kreditek nem sokat érnek.
Néz rá kérdően, amit valószínűleg nem lát, hisz a vizor elfedi a szemeit. A fegyver csövét is kicsit lejjebb ereszti.
- De cserébe minden infót kérek, amit tud. Kezdje a kódokkal, majd a terroristákkal. – mondja neki.
Azért fél szemét Garlandon tartja. Tudja, hogy nem épp a hidegvéréről híres. De ha nem jutnak dűlőre, akkor enged a kísértésnek és engedi neki, hogy beváltsa előbbi fenyegetését.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
JC Denton
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 433
Join date : 2012. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Csatornák, katakombák   Szomb. Feb. 11, 2012 4:30 am

A férfi Garland szavaira ijedten hátrahőköl, és talán el is futna, ha te nem lépnél közbe. A tiszta víz láthatólag nem dobja fel túlzottan az öreget, viszont a dohány hallatára ismerős fény gyúl ki a szemében. A szája elkezd enyhén rángatózni, de gyorsan összeszedi magát, és pókerarcot erőltetve magára megköszörüli a torkát. Szép lassan végigméri Garlandot, majd tekintetét rád helyezi, és megkérdi:
- Dohányért, mégpedig sokért. Mennyi van a katona uraknál? - kérdi enyhe akcentussal. A dohány hallatára láthatólag izgatott lett, a mohósága felszínre tört, és látjátok a szemein, most már meg fogja szerezni azt, amit akar - bármi áron. Számára már megszűnt minden, ami erkölcsileg meggátolhatná céljai elérésében, visszavedlett állati énjébe. Légzése egyenletessége megszűnik, már csak a válaszodra vár. Garland aggódva feláll, de a fickó szemeit látva megtorpan a feljárónál. Már abban is joggal kételkedhetsz, hogy ennek a tébolyult szempárnak az alkesz gazdája tud-e bármit is a bank jelszavairól, és belépési adatairól. Se Alex, se Molly nem hívott egyikőtöket se, magatokra vagytok utalva.

_________________
Mesélői szín: yellowgreen
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://cyberfrpg.hungarianforum.net
Wolf Göring
1. szint
avatar

Hozzászólások száma : 22
Join date : 2012. Jan. 31.

TémanyitásTárgy: Re: Csatornák, katakombák   Szomb. Feb. 11, 2012 5:26 am

Látja a fickó tekintetén a sóvárgást. Most nem is emberre hasonlít, hanem valami kis pondróra, ami arra vár, hogy megkapja, amit akar. Ezért pedig bármire képes. A kérdésre csupán elfintorodik. Nem hiába kerültek le ide ezek a népek.
- Még az anyját is eladná egy dohányért. –gondolja magában megvetően.
Nem néz félre a pacákról. Hiszen az ilyen férgek, ha akarnak meglepően gyorsak és erősek tudnak lenni.
- Nálad mennyi van? – kérdi meg a társától. Nevet inkább nem mond.
Nála csupán egy doboz cigi van, hisz nem szaladgál kartonokkal a hóna alatt egy küldetésen. Megvárja, míg válaszol, majd utána válaszol neki.
- Jelenleg ennyi van nálunk. – mondja neki. – De még hozhatunk további 10 kartonnal*.
Nagyon reméli, hogy ennyi elég lesz neki. Ha nem, akkor kicsit be kellesz durvulnia. Már amit felkínált az is elég sok. Jó ideig elseftelhet belőle idelenn és jól meg is szedheti magát vele. Mellékesen, nagyon reméli, hogy tudja a jelszót. Mert ha nem, akkor nem csak a cigiket veszti el, hanem a szaros kis életét is. Vele senki ne szórakozzon. Ha kell gondolkodás nélkül beleereszt egy töltényt az aszott agyába.

//*Aki nem tudná, 1 karton 10 doboz cigi. Remélem még itt is így árulják.//
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
JC Denton
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 433
Join date : 2012. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Csatornák, katakombák   Szomb. Feb. 11, 2012 9:42 am

Az egy doboz cigit megpillantva az öreg megrázza a fejét. A csatornát habár már nagyjából elhagytátok, a férfi bűze betölti a feljáró alatti helyiséget, valamint ti is onnan jöttetek. Az árus Garland felé néz. Tekintetéből mindketten kiolvashatjátok, hogy egy doboz nem elég, ennyiért nem fog beszélni.
- Nekem most kell. Nem bízok a katona urakban. - rázza meg még egyszer a kobakját az öreg. Na ekkor van elege Garlandnak az egészből. Parancsodat meg se várva felpattan a helyéről, majd gallérjánál fogva nekivágja a patkányt a falnak. Az öreg vakolat szétporlad az ütközés hatására, a vénember rémült sikítására pedig egy egér szalad el a lábad mellett ijedtében. Garland azonnal betapasztja a száját, nem elég, hogy a bomba miatt a terroristák már tudják, hol vagytok, most még a rohadék sikítása is tájékoztassa őket a hollétetekről. Az öreg drogkereskedő, mint egy csapdába szorult féreg, szánalmasan vergődik Garland kezei között. A katonád először is megpróbálja jobb belátásra téríteni:
- Na idefigyelj, te szarházi. Leveszem a kezem a szádról, te pedig elárulod nekünk azokat a kódokat, meg mindent, amit tudsz a bankról. Cserébe nem hagyunk itt holtan a patkányoknak, és talán még azt a rohadt cigit is megkapod. - mondja Garland, majd biztos-ami-biztos alapon, sérült karjával olyan csapást mér az öreg hasára, hogy az a fájdalomban összegörnyed. Garland elengedi a gallérját, erre összeesik a padlón, és nyöszörögve kapkod levegő után. Miután kissé visszanyerte az eszméletét, elkezd beszélni. 54X2dFgF1...stb. Számok és betűk számodra érthetetlennek tűnő halmaza, de megjegyzed őket, szemeid előtt kéken világítva elmentésre kerül minden egyes kód. Ha a tag nem hazudik, megszereztétek a feljáró, a bank biztonsági termináljának, valamint a fiókok belépési felhasználó neveit és jelszavait.

_________________
Mesélői szín: yellowgreen
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://cyberfrpg.hungarianforum.net
Wolf Göring
1. szint
avatar

Hozzászólások száma : 22
Join date : 2012. Jan. 31.

TémanyitásTárgy: Re: Csatornák, katakombák   Szomb. Feb. 11, 2012 10:18 am

Úgy fest, hogy Garland olvas a gondolataiban. Végül is már jó pár küldetést sikerült együtt átvészelniük. A csatatéren pedig az emberek elég gyorsan alkalmazkodnak egymáshoz, vagy pedig meghalnak. Nekik sikerült alkalmazkodniuk és olyan szinten összeszokniuk, amiről a civilek, sőt az egyszerű gyalogosok is csak álmodni képesek.
- Hmm… El kellett volna fogadnia az ajánlatot, csatornapatkány. – mondja csendesen.
Majd csendben figyeli az eseményeket. Az öreg elég hamar megtörik, csupán jól irányzott ütés a borda alá és máris elkezd ömleni belőle az információ.
- Tartsd szemmel új barátunkat. – mondja Garlandnak. – Ha szökni próbál, akkor verd laposra, de ha lehet ne haljon meg.
Reméli, hogy a fickó nem fog szökni. De már csak az hiányzik, hogy fellármázza az egész csatornát, hogy itt vannak. Majd ismét aktiválja a kommunikátorát.
- Küldök pár kódot. – mondja. – Remélem, hogy jók, de ellenőrizd le. Ezek felhasználó nevek és jelszavak. Remélhetőleg ezekkel gyorsabban mennek majd a dolgok.
Majd ismét bontja a vonalat és visszafordul a csatornatöltelék felé. Letérdel a még mindig nyöszörgő alakhoz, aki valamikor nem is olyan régen, nyeregben érezte magát. A csomós hajánál fogva felemeli a fejét, hogy szemmagasságba kerülhessenek.
- Na és most ki vele, mit tudsz a terroristákról. – mondja neki, majd meglebegteti a szeme előtt a nála lévő doboz cigarettát. – Akkor talán ezt megkapod. Ha pedig valamikor később, esetleg kell még valami és te tudsz is valami okossággal szolgálni, akkor több is ütheti a mocskos mancsodat. Értesz?
Majd várja választ. Szerinte egészen korrekt ajánlatot tett neki.
- De ha csak egyszer is át mersz verni minket, vagy bárkinek is megemlíted a mi kis üzletünket. – mondja fagyos hangon. – Akkor lejövünk, megtalálunk, és a beleidnél fogva kötünk fel itt lenn. Remélem ezt is érted.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
JC Denton
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 433
Join date : 2012. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Csatornák, katakombák   Szomb. Feb. 11, 2012 8:36 pm

Az öreg karikás szemekkel néz rád, miközben beszélsz. Látod a gyűlöletet, és a haragot tükröződni bennük, már tudod, szereztél még egy halálos ellenséget. Ahogy a tekintete megakad a doboz cigin, nyel egyet, majd egy darabig habozik. Talán még mindig azt fontolgatja, hogy üzletelhet-e itt? Annyira őrült nem lehet. Már épp szólásra nyitná a száját, amikor megszólal az infolinked. Feltartott kézzel fojtod a szót a kereskedőbe, majd fogadod a bejövő hívást. Alex hangját hallod:
- A kódokat ellenőriztem, a feljáróé, és egy-két fióké jó, de a biztonsági terminálé kamu. De lehetőleg siessetek, a kamerákon át látom, hogy Mollyt beszorították a tetőn. A biztonságiak szobájában most nincs senki, tiszta a terep. - mondja Alex. A hívás alatt az öreg, végső reménysugárként felpattan a helyéről, és meglepően gyorsan elkezd futni a másik irányba. Garland tétovázik, megölje-e vagy sem, de nincs idő gondolkodni, elkezd futni utána, de hamar rájön, hogy semmi esélye ellene. Ez a fickó itt nőtt fel, úgy ismeri a város alatti járatokat, mint a tenyerét, meg aztán neki nem nyomja egy (viszonylag könnyű, de akkor is) high-tech páncél, meg egy rohampuska a hátát. Garland visszafordul, és odamegy a feljáróhoz. Beírja a kódot, amit kaptatok, mire egy jól hangzó kattanás jelzi a zár kinyitását. Garland odaáll a létra alá, és rád néz.
- Hát, legalább a cigit megtartottuk. Most mi legyen?

_________________
Mesélői szín: yellowgreen
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://cyberfrpg.hungarianforum.net
Wolf Göring
1. szint
avatar

Hozzászólások száma : 22
Join date : 2012. Jan. 31.

TémanyitásTárgy: Re: Csatornák, katakombák   Szomb. Feb. 11, 2012 11:16 pm

Úgy fest a túlélési ösztöni nagyobb úr, mint a sóvárgás és a kapzsiság. Főleg itt lenn. Garland ugyan utána iramodik, de esélye sincs egy itt lakó ellen. Már ki tudja mióta él itt a fószer és milyen járatokat ismer. Hisz az ő térképükön nem szerepel a mellékjárat sem, míg ő simán ismerte.
- Hagyd. – mondja neki. – Most fontosabb dolgunk is van.
Látja, ahogy Garland beüti a kódot, majd kérdően néz rá. Ő erre jelzi neki, hogy még várjon. Ezek után oda adja neki a minikamerát. Jelzi neki, hogy óvatosan nyissa ki és nézzen körül a feljáró után, lehetséges robbanószerek után. Nem szeretne még egy robbanásba beleszaladni. Az Garlandnak sem tenne jót. Majd ismét élesíti a kommunikátort.
- Amint felértünk, néz körül az előttünk lévő szobákban. – mondja. - Aztán közöld, hogy mit is találtál. Jó lenne kicsit meglepni őket.
Ezt követően még vet egy pillantást a járatra,ahonnan érkeztek és a cigit is visszateszi a zsebébe. Darlang szavaira csak bólint egyet.
- Ha el jár a szája, én tényleg kinyírom. – gondolja magában.
Majd ha minden tiszta, akkor jelzi neki, hogy irány felfelé. Majd ő is követi.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
JC Denton
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 433
Join date : 2012. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Csatornák, katakombák   Vas. Feb. 12, 2012 12:05 am

Garland óvatosan felmegy, és kinyitja a feljáró tetejét. Szép lassan körbepásztázza az egész szobát a kamerával, majd visszaveszi, és ledobja neked. Kézjelekkel mutatja, hogy tiszta a terep. Társad felhúzza magát a szobába, te is követed. Ahogy felérsz, te magad is végigmérheted a szobát. Maga a biztonságiak szobája elég szűkös, a falakat rendőrségi plakátok, meg bűnözők arcairól készült holografikus másolatok lepik be. A bútorzat kimerül két asztalban, két székben, és egy kóla automatában. A szobát csak egy apró ablak világítja meg, ami a kinti utcára néz, valamint egy másik, ami az ajtó mellett van. A neonfényeken, és a bank előcsarnokából beszűrődő gyenge fényfoszlányokon kívül teljes homályban vagytok. Garland óvatosan, résnyire kinyitja az ajtót. Hálát adtok, hogy nem valami nyikorgó, ősrégi ajtót rakta ide. Hangtalanul kémlelhettek ki.
Az ajtó egyenesen a bank előcsarnokába nyílik. A nagy helyiségben elszórva láttok felborított székeket, meg asztalokat, valamint Garland jelzi, hogy egy eldobott pisztolyt is lát a földön. A plafonba szerelt lámpák töretlenül világítanak, mintha minden olyan lenne, mint mindig. De ti tudjátok, hogy ez nem így van. Ha megnézed a térképet, láthatod, hogy az előcsarnokból három út vezet ki: egy a bejárat, van egy, ami a második emeletre visz, és van egy tűzlépcső, ami felvisz a tetőre. Azon ment fel Molly is. Az előcsarnoknak csak egy kis részét látjátok.

_________________
Mesélői szín: yellowgreen
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://cyberfrpg.hungarianforum.net
Wolf Göring
1. szint
avatar

Hozzászólások száma : 22
Join date : 2012. Jan. 31.

TémanyitásTárgy: Re: Csatornák, katakombák   Vas. Feb. 12, 2012 12:55 am

Szerencsére minden tiszta fenn a szobában. Így nyugodtan felmennek és körül is nézhetnek. A kamerát még fenn elrakja. Kevéske fény szűrődik be a szobába, így könnyen el tudnak bújni. Eddig semmi jele a terroristáknak, avagy a zsoldosoknak. De még csak robotokba sem futottak bele. Pedig ezt furcsállja. Garland óvatosan nyitja az ajtót, ami az előcsarnokba nyílik. Szerencsére ez is simán nyílik, szinte semmi hangot nem ad ki. Itt is teljes a csend és semmi mozgás. Azt, hogy történt itt valami, csupán néhány felborított bútor és egy a földön a lévő pisztoly jelzi. Valószínű, hogy a biztonsági őré lehetett.
- Alex merre vannak a túszok? Küld el az adatokat. – adja ki a parancsot. – Mennyi robot és terrorista van az előcsarnokban?
Amint megkapta a kért adatokat, megnézi, hogy mit is tehet. Először a túszokat kell ki szabadítani, ez elsődleges prioritású. Csak utána mehetnek Molly-ért. Ezzel a többieknek is tisztában kell lenniük.
- Alex, ha tudod, akkor most bénítsd a robotokat le. – mondja neki szinte suttogva. – De mindig csak azokat, amerre haladunk. Nem akarom felhívni magunkra a figyelmet. Ja és zavard a kommunikációjukat is. Ha meg tudod tenni, akkor hitesd el velük, hogy minden rendben van.
Ezt követően jelez Garlandnak, hogy indulás. Óvatosan meggörnyedve és célra tartott fegyverrel halad előre a túszok felé. Ha akadnak terroristák az előcsarnokban, akkor megpróbálja likvidálni őket. Ha lehet csendben tenné meg, mindenféle hang nélkül.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
JC Denton
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 433
Join date : 2012. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Csatornák, katakombák   Vas. Feb. 12, 2012 4:29 am

Folytatás: Fővárosi Bank

_________________
Mesélői szín: yellowgreen
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://cyberfrpg.hungarianforum.net
Sponsored content




TémanyitásTárgy: Re: Csatornák, katakombák   

Vissza az elejére Go down
 
Csatornák, katakombák
Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal
 Similar topics
-
» [Játékos Küldetés] A Kaszás Katakombája
» [Küldetés] Legendák Taft csatornáiból

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Cyberpunk Frpg :: New York City - a Játéktér :: Manhattan :: Egyéb helyszínek-
Ugrás: